czwartek, 6 września 2012

Radosna metamorfoza.

Ostatni rok upłynął mi na porządkowaniu swojego wnętrza. Mogę spokojnie powiedzieć, że przeszłam poważną metamorfozę. Z racji tego, że miałam dość dużo wolnego czasu zajęłam się robieniem tego wszystkiego na co do tej pory czasu nie miałam. Wróciłam do swoich pasji, zyskałam nowe, a przede wszystkim wyciszyłam się wewnętrznie. Jestem teraz zrównoważona jak nigdy przedtem i po prostu cieszę się życiem. Właściwie to zawsze cieszyłam się z życia, ale teraz ta radość jest tym większa, że odczuwam ją pełniej i cieszy mnie dużo większa ilość rzeczy niż dawniej. Czerpię po prostu radość z rzeczy małych.

10 komentarzy:

Unknown pisze...

Witam
Miło jest spotkać osobę zadowoloną o podobnych zainteresowaniach. Zapraszam do odwiedzenia mojej strony www.poznanieirozwoj.pl i ewentualnie kontakt. Życzę dalszych sukcesów.
Wacław Malada

Janek pisze...

No super wpis. Dużo szczegółów i na prawdę fajne zdjęcia. Cały blog jest świetny i nie szkoda poświęcać na niego czasu. Polecam!

Unknown pisze...

Ja się właśnie zastanawiam od czego zacząć swoją metamorfozę. Utknęłąm w jednym momencie swojego życia i nie za bardzo wiem, jak ruszyć dalej. POważnie zastanawiam się czy nie zaciągnąć tutaj pożyczki https://www.credy.pl/pozyczki-dla-bezrobotnych/ i nie wybrać się na coaching. ALe boję się jednocześnie, że przez brak motywacji i tak nic nie zdziałam..

Bloger pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Z uporządkowaniem własnej psychiki bardzo pomogło mi szkolenie u http://www.misala.com.pl/, gdzie stałam się świadoma swoich celów, zaczęłam dążyć do ich urzeczywistnienia. Moim problemem od zawsze był stres, czesto mnie on paraliżował, teraz potrafię go opanować.

Monika pisze...

Podobnie jak pani Oksana dwa posty nade mną pisała. Znalazłam się w bardzo podobnej sytuacji i dopiero kredyt z poręczycielem wyciągnął mnie na prostą. Dało mi to dodatkowy komfort psychiczny, pozbyłam się długów i moje życie stało się zupełnie inne, o wiele lepsze :)

annaszczygielska.com pisze...

Super, gratulacje postępów. Nawet małymi kroczkami, byle do przodu

Marco515 pisze...

Osobiście chciałbym Wam polecić stronę https://cloudferro.com/ , na której znajdziecie nowoczesne usługi przetwarzania danych w chmurze dla firmy. Korzystam z ich usług od wielu miesięcy, co pozytywnie wpłynęło na tempo prac biurowych.

owsianka91 pisze...

Ja staram się rozwijać swój biznes. Dokładam wszelkich starań by firma dobrze prosperowała. Dlatego chcę sie zgłosić tutaj https://ccrw.pl/eksport-do-rosji/ żeby uzyskać certyfikaty i deklaracje potrzebne do eksportu moich produktów za granicę.

krystynek pisze...

Opanuj sztukę przekonywania i doskonal swoje umiejętności komunikacyjne dzięki naszemu wyjątkowemu szkolenie z autoprezentacji i wystąpień publicznych. Nabierz pewności siebie, naucz się skutecznie przekazywać swoje przesłanie. Zainwestuj w swój rozwój i błyszcz na scenie życia!