czwartek, 25 lutego 2010

Jesteś tym, kim/ czym myślisz, że jesteś...

Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważne są ich myśli. Nie mają pojęcia, że myśli mają takie samo działanie sprawcze jak słowa i czyny.
Jeżeli o czymś intensywnie myślimy, to zaczyna dziać się w rzeczywistości – nazywa się to Prawem Przyciągania. Zostało ono bardzo dobrze przedstawione w filmie „Sekret” tutaj możecie zobaczyć trailer do filmu.

"Sekret" - trailer

Stosowanie Sekretu w życiu jest bardzo proste, ale przez swoją prostotę może wydawać się wręcz niemożliwe. Co zrobić by zadziałał Sekret? Wystarczy mieć jakiś konkretny cel - marzenie np.: chęć posiadania samochodu i bardzo mocno pragnąć spełnienia tego marzenia, wizualizować w swojej wyobraźni, że już posiadamy ten samochód, delektować się jego prowadzeniem, jego wspaniałym wnętrzem. Paulo Coehlo w „Alchemiku” napisał zdanie, które brzmiało mniej więcej tak: „jeżeli czegoś bardzo mocno pragniesz, to cały Wszechświat sprzyja by spełnić twoje pragnienie”.

Od pewnego czasu stosuję Prawo Przyciągania w życiu i jestem zaskoczona niesamowitymi rezultatami, jakie dzięki niemu osiągnęłam. Otóż bardzo pragnęłam mieć kamerę. Zawsze gdy przechodziłam w sklepie obok regału z tym urządzeniem myślałam: „Jak wspaniale byłoby mieć kamerę, ile filmów mogłabym nakręcić”. Często wyobrażałam sobie, samą siebie w roli kamerzysty. Jak wielkie było moje zdumienie, gdy zadzwoniła ciocia i powiedziała, że chętnie wyśle mi pocztą kamerę, gdyż jej to urządzenie jest zupełnie nie potrzebne. Byłam bardzo zdziwiona, gdyż ciocia nie wiedziała o moich kamerowych marzeniach.

Innym przykładem na działanie Prawa Przyciągania z mojego otoczenia może być pewna znajoma, która na tydzień przed swoją pierwszą jazdą samochodem powiedziała mi, że najbardziej obawia się tego, że wjedzie samochodem do rowu. Co się okazało? W pierwszym tygodniu jazdy wjechała wprost do mojego rowu.

Widzicie zatem, jak ważne jest pozytywne myślenie. Życzę Wam przyciągania samych pozytywnych rzeczy i wydarzeń.

--
Polecam Wam darmowy kurs e-mailowy "Niszczenie problemów", który zawiera kilkanaście sprawdzonych technik, mających na celu rozminować i zniszczyć najbardziej zagmatwane problemy.
http://koniecprob.gourl.org

5 komentarzy:

Bartosz Jezierski - jezierskibartosz.pl pisze...

Hej,

kolejny wpis w blogosferze na temat Prawa Przyciągania. Osobiście uważam, że popełniłaś spore faux pas, pisząc w tytule "Jesteś tym, czym myślisz, że jesteś".

Według mnie utożsamianie się z myślami to zuuuuupełnie inna kwestia niż pozytywne nastrajanie swoich myśli.

Utożsamianie się z myślami, czyli myślenie, że nasze myśli to my - jest powodem wielu cierpień na tym świecie. Rzekłbym, że każda osoba, która utożsamia się ze swoimi myślami nie jest do końca szczęśliwa.

Natomiast myślenie w kontekstach pozytywnych to zupełnie inna bajka - czego jednak nie mówi się zbytnio w Sekrecie to to, że samo myślenie nie działa - jakbym bardzo nie myślał o tym, że chcę aby wyrosły mi skrzydła - to one nie wyrosną.

Myślenie musi zostać podparte działaniem - inaczej zostaniemy w sferze pobożnych życzeń.

Pozdrawiam,
Bartosz Jezierski

Rafał Cupiał pisze...

Prawo Przyciągania działa na dwóch prostych zasadach.

Po pierwsze gdy myślisz o czymś bardzo intensywnie to automatycznie ustawiasz sobie filtry percepcyjne, które tak selekcjonują otaczającą Cię rzeczywistość byś od razu zauważał wszystkie jej elementy związane z Twoimi intensywnymi myślami i byś wyłapywał wszystkie okazje służące ich realizacji.

To jest aż tak proste.

Po drugie "skuteczne formułowanie celów". Jeżeli intensywnie coś planujemy albo o czymś marzymy, nasza podświadomość otrzymuje zadanie. A następnie stara się tak kierować zarówno naszą uwagą jak i działaniami i myślami, by jak najbardziej zbliżyć nas do naszego celu.

A po trzecie, taki gratis. Magiczne myślenie. Ludzie bardzo często łączą różne nie wynikające z siebie i nie połączone ze sobą fakty i przypisują im zależność przyczynowo - skutkową.

Bartek ma rację. Jest się po prostu, a nie kimś czy czymś. Myśli są wytworem naszych, zamkniętych w sidłach języka umysłów, ale jako takie nie definiują naszego duchowego rdzenia.

Pozdrawiam
Rafał Cupiał

Samorozwój pisze...

Bardzo ciekawy tekst, także wielokrotnie się zastanawiałem nad poruszonym tematem. Uważam tak samo, że jesteśmy tacy, jak myślimy, że jesteśmy... Na moim blogu także staram się poruszać podobne wątki. Marek

Unknown pisze...

Bardzo podoba mi się ten wpis i zdecydowanie CI za niego dziękuję, bo podniósł mnie na duchu. Czysta sporo ostatnio Twoich notek i coraz bardziej skaniam się do tego żeby zacząć coś ze sobą robić. Póki co znalazłam już opcję kredytu dla bezrobotnych https://www.credy24.pl/blog/kredyt-dla-bezrobotnych/ i teraz zastanwaiam się czy zainwestować w coaching czy jakieś inne szkolenia osobiste..

Krystian1231 pisze...

Ze swojej strony mogę Wam zdecydowanie polecić https://www.rekrutacja-do-policji.pl/test-wiedzy-do-policji test wiedzy do policji , gdzie znajdziecie wszelkie informacje, a także mnóstwo porad odnośnie testów do policji. W trakcie przygotowań do testów sam korzystałem z tej strony.